Verified
6/10 Good
Jun 21, 2026
Olumlu: Merkezi konum, otel çınaraltı meydanına 3 dakika yürüme mesafesinde. Güleryüzlü ve yardımsever personel. Odanın boyutu yeterli. Yatak yastık rahat ve temiz. Minibar düzgün ve çalışır.
Olumsuz: Klima bozuk. Çoğunlukla ihtiyaç olmasa da bazen açmak istedik. wifi odadan hiç çekmiyor. Genel anlamda temiz görünüyodu ama yatağın yanında peçete kalmıştı. Kahvaltı olması güzel ve ortalamaydı. Büyük bir sorun yaşamadık. 2 gece için yeterli geldi.
Neslihan
Neslihan, 2-night trip









